image

YÖNETİM DANIŞMANLIĞI

Yeni oluşan şartlar, işletmenin büyüklüğünde ve faaliyet konusunda meydana gelen değişimler şirket içi organizasyonel yapıların gözden geçirilme gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır.

Verimli ve etkin bir organizasyonel yapının kurulması, şirketin hızlı hareket edebilme ve karar verebilme kabiliyetini geliştirmesi bakımından son derece büyük bir öneme haizdir.

• Görev, yetki ve sorumlulukların belirlenmesi,
• Görev ve talimatların hazırlanması,
• Bölümler ve şirketler arası iş akımının ve bilgi akışının düzenlenmesi,
• Yönetim bilgi sisteminin (MIS) kurulması ve/veya yeniden düzenlenmesi,
• İş değerlendirmelerinin ve personel gruplamalarının yapılması,
• Şirket stratejisi ve politikası göz önüne alınarak mali ve idari operasyonların, satın alma ve stok kontrol, bütçe ve bütçe kontrol, kasa, çek-senet takip, personel, faturalama yönetmeliklerinin düzenlenmesi,
• Personel performans ölçüm ve değerlendirme sisteminin kurulması.

EĞİTİM

• Bütçe ve raporlama sistemleri,
• Yönetim ve maliyet sistemleri,
• Finansal muhasebe,
• ERP sistemleri.